lördag, februari 12, 2011

Fassbender så begåvad

Det var länge sedan jag satt klistrad framför MTV. Det är ju numera en rätt tråkig kanal som å ena sidan premierar enbart musik från topplistorna och å andra sidan har olika reality-program, som inte alls har med musik att göra. Om jag har förstått saken rätt så har MTV en rad olika utseenden och innehåll i olika delar av världen. För en tid sedan hittade jag "Splash Page", en blogg på amerikanska MTV.com som drivs en riktig geek och handlar om comics och andra besläktade ämnen. Underhållande.

Splash Page har bjudit in Michael Fassbender, som spelar Magneto, i kommande X-Men: First Class, att kommentera nya trailern. Fassbender är ju fantastiskt begåvad och verkar dessutom vara en hygglig prick.


---
Nu ett erkännande: jag har inte sett
Fish Tank. Den beställer jag nu. Måste ha kommit på dvd vid det här laget.