tisdag, november 08, 2005

Slut för mig

Jag måste prioritera. Att blogga här på SARTS har på många sätt varit fantastiskt roligt och stimulerande. Inte minst på grund av allt engegemang utifrån. Framförallt är jag så glad över att få ha jobbat med Kalle. Men när något tar mer än vad det ger då finns det ingen anledning att fortsätta. Jag har några grejer som är viktare för mig än SARTS och jag måste lägga all kraft på det nu - jag måste helt enkelt göra vad som funkar bäst för mig. SARTS har varit en tids- och energikrävande hobby och jag måste sluta.

SARTS har varit en skola, jag har lärt mig massor, fått kontakt med roliga människor och gjort intervjuer jag velat göra. Men nu är det stopp. Det har pockat på under en tid, men när det är nog är det nog. Nu måste jag skala av - sikta in mig på vad jag vill - gå vidare.

Tack för mig!

Kalle kommer fortsätta lägga in texter då och då.

Min favoritblogg Diagnos.dk la för en tid sedan ned och med dem som inspirationskälla har jag valt att ha kvar de poster jag fortfarande idag känner mig nöjd med, eller som bara känns roliga. Alla intervjuer är kvar + alla gästspel + några texter. Och såklart Kalles texter!

Kalle - vi ses för NHL snart igen!




PS del 1: Jag kommer bara ha kvar intervjuerna + gästspelen!

PS del 2: TACK vi ses - läs mina kommande reportage i Konstperspektiv om Arthur Danto & Sune Nordgren.